El Consell sensibilitza la policia local per millorar la qualitat turística
Font: Diari de Girona (Edició Digital) - Diumenge, 14/10/18
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha presentat als cossos de policia local com la qualitat pot ser una eina de millora per a la gestió dels serveis que ofereixen a la ciutadania i al turista. L´acte va ser presidit per Joan Català, president del Consell Comarcal; acompanyat de Marc Genés, tècnic de turisme del Consell Comarcal del Baix Empordà; Neus Colomer, tècnica de qualitat del Grup Costa Brava Centre; i David Puertas, cap de la Policia Local de Castell-Platja d´Aro.
L´objectiu de la presentació va ser explicar com la qualitat, i en concret el distintiu de qualitat turística en destinació SICTED, pot ajudar les policies a tenir una millor gestió dels serveis que ofereixen al ciutadà i al turista. També com escoltar als seus usuaris els beneficiarà a curt i a llarg termini o com els requisits que demana complir el distintiu de qualitat farà que donin un valor afegit a l´estada del turista. Genés va destacar la importància de tenir la policia local certificada amb el distintiu de qualitat turística perquè generen valor afegit a les destinacions i contribueixen a completar el cercle de l´experiència i dels serveis turístics que pot necessitar un turista. Neus Colomer va explicar el funcionament del distintiu de qualitat turística aplicat a la policia local i els beneficis que obtindrien els propis agents i el seu municipi.
El SICTED a Platja d´Aro
Per la seva banda, David Puertas va destacar que des de la Policia Local de Castell-Platja d´Aro van veure el SICTED com una oportunitat per oferir un servei de qualitat al ciutadà i al turista i n´han obtingut sobretot una satisfacció a nivell intern per millorar la gestió del seu servei i transmetre una sensació de seguretat al turista.
Per la seva banda, David Puertas va destacar que des de la Policia Local de Castell-Platja d´Aro van veure el SICTED com una oportunitat per oferir un servei de qualitat al ciutadà i al turista i n´han obtingut sobretot una satisfacció a nivell intern per millorar la gestió del seu servei i transmetre una sensació de seguretat al turista.